2008年8月30日星期六

掛死我喇(27/8)

由於啱啱出院,太多嘢善後,公公叫我第二日至湊穎怡,雖然掛住,但都冇辨法!!!
到朝早,公公又打電話講話湊埋穎怡返學,我去湊放學,咁公公湊完佢返學,之後過嚟我屋企比返穎怡啲嘢我,跟住又要趕返屋企,呢幾日真係辛苦哂你呀公公~~~
到咗四點,即刻推住細佬去湊穎怡放學,一見到佢嚟個擁抱先~~~~終於一家團聚喇!!!

穎怡做乜,皓賢又跟住做呀~~~







雖然呢幾日冇媽咪喺身邊,但慶幸公公婆婆等.....每一個人都錫佢,呢件事之後,令我覺得好感動~~~~~
多謝哂!!!!!!!!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁