2008年8月30日星期六

超級黑仔月-皓賢入院篇之一(23/8)

早幾日,皓賢有鼻水睇左第一次醫生,到19號半夜開始發燒(燒吓退吓咁),21號再睇第二次醫生,今次開埋抗生素,等佢可以快啲好......
到咗21號夜晚,同穎怡成屋周圍走後,發覺佢抖氣好大聲,係咁"her her"聲,已經擔心緊,到咗半夜,開始痾"水臭臭",瞓醒又痾咗四次(仲有燒),食奶又嘔奶,抖氣都仲有聲,嗱嗱臨執好行裝,送穎怡過公公度,再帶皓賢去睇急症.....
+二點幾到急症室,好彩冇乜人去睇急症,所以好快有得睇,見完醫生,又話要照X-Ray,照完後,本來話要等1個鐘至有報告,但發現有狀況,大約+幾分鐘就叫名,醫生話佢個肺仔有啲花,可能係肺炎或支氣管炎(令我驚一驚),要入院呀~~~~喺等人帶上病房期間,皓賢繼續冇時停,走來走去,完全唔似有事嗰隻!!!
上到兒童病房,見完護士,分咗去隔離病房(因為痾"水屎",怕會傳染)!!入到房後,初時唔敢上床(扮樹熊),之後窗外啲景象吸引到佢,終於肯喺床仔坐喇~~

手腳都戴住咗,唔驚走犯啦~~~~


仲可以咁古靈精怪,話有病都冇人信呀~~




記住我個精神樣喇(四日三夜後被摧殘到變大細眼呀)




幾經辛苦,終於瞓著咗.....



每每有護士&醫生同佢聽心跳同肺,好唔合作(喊),令我覺得好唔好意思呀~~~
第一晚等埋爸爸至沖涼,由於去到陌生地方,我一除褲仔,皓賢即刻"休"返上去,仲木無表情谷到塊面仔紅哂,經驗話我知,佢就嚟喊,所以叫爸爸唔好理佢住,果然.....不消10秒~~~~大喊,一邊喊一邊沖,我就一邊笑,沖完即收聲~~~~勁(快喊快收)!!!!
我留喺醫院,同佢依時探熱,食藥同聞氣,足足陪足4日呀!!!

特別鳴謝公公婆婆,幫我睇住穎怡咁多日,尤其係公公,要你頻頻撲撲湊穎怡返學放學,真係好感動~~~
仲有好多關心我哋嘅親朋好友,我會記得你哋對我嘅好~~~
Thanks a Lot!!!!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁