2008年8月30日星期六

超級黑仔月-皓賢入院篇之三(26/8)

皓賢瞓醒又退哂燒,十一點幾醫生話等啲燒退定先可以出院,之後護士話同我哋轉大房,點知仲大件事,由於大房唔駛關房門,所以呢隻衰豬成日走出去,又要睇"米鼠鼠"啲生字卡,又要睇"史比比",仲辛苦過喺隔離病房,好難得至瞓著覺,可以鬆一鬆喇~~~

成日要落地,追到我氣咳呀.....



經過四日三夜嘅我...........殘爆!!!!




到佢瞓醒又玩過,周圍搞周圍走,正當我煩緊夜晚點算時,好消息~~~五點護士話出得院,即刻9秒9"的"佢上床,係咁執係咁執,一個大袋,一大包尿片,一袋奶粉,一袋污糟衫再加一袋零食,而皓賢幫我揹住袋積木!!!

準備起行喇~~~

Bye Bye 喇~~~會無期!!!


但爸爸唔得閒過嚟,我又想快啲"速逃",唯有揹住咁多嘢,拖住皓賢去會計部找數,再去藥房拎藥.....去到藥房又搞搞震,終於攞到藥,即刻搭的士返屋企!!!!
返到即沖涼洗頭再洗衫,搞完一輪,瞓得好舒服呀 ^o^ ~~~~

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁