2008年8月30日星期六

超級黑仔月-皓賢入院篇之二(25/8)

第二日,太多嘢搞(要成日換片片,又要留嗅嗅化驗.....)唔記得影相.....
要做嘅都係探熱,食藥&聞氣~~~仲要捉人仔呀,因為皓賢周房走冇時停,搞到我捉雞仔咁捉,頭都大哂!!醫生話佢支氣管炎,痾就因為係啲抗生素問題,聽完個人都定返啲.....但到沖涼時,已經冇再喊喇(適應力真強)
到咗夜晚,皓賢瞓咗,決定返屋企沖涼,執啲衫,玩具等物品,用咗個半鐘完成,又再過咗晚冇覺好瞓嘅一晚.....

第三日嘅朝早,著咗moon姨姨送嘅生日禮物,又玩積木(就係返屋企特登執嘅)




但公公打電話嚟,話我執比穎怡嘅返學物件中,竟然執漏咗最重要嘅..........鞋(超級失敗!!!)
好彩十點幾大姨媽過咗嚟,幫我睇一睇住佢(感激~~~),上到巴士,又發現唔記得帶鎖匙(仲失敗!!!),又好彩老爺喺屋企附近,可以借鎖匙,即刻放佢哋啲衫落機洗先~~~返到醫院,姨媽話細佬十問九唔應,樣樣都擰頭,又唔飲水,又唔食嘢,又唔瞓覺,又唔出聲,係咁坐喺床仔揭書~~姨媽話醫生巡房時講,如果唔燒就可以出院(聽完不知幾開心呀!!!)
到十二點幾,爺爺接班,我又即趕返去,比鞋仔穎怡返學,再到學校同校長&老師交待下,就返咗屋企褶我哋衫,同乾佢哋啲衫,再沖多個涼,又再返醫院~~
今次返到去,終於瞓咗覺,但都係乜都唔要,一個鐘唔夠就醒咗喇,而我喺度就乜都肯做,我知佢係唔開心我走咗,所以就玩"自閉"鬥氣,個個都冇佢辨法~~~~
到咗夜晚又燒返(39.9),真係嚇死我呀,等我成晚擔心.....唉~~~~

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁