2008年3月13日星期四

驚嚇的一天(12/3)

話說2月24日,我將皓賢嘅BB床換左三姨媽比嘅BB床,點知......唔夠一個月皓賢已整爛左,今次嚴重到係床板都就跌,係個床架甩左出嚟,隻衰豬係咁"啊"我,見到之後嚇左一大跳,我諗佢都嚇親呀!
終於,喺我抓爆頭之際至諗到個方法咋!!!!

幾經辛苦至揾到條尼龍繩綁實張床仔......皓賢隻脚仔做左攝石腳添......


箭咀嘅位置就係喇!! 咦~今次隻脚仲攝多左喎......


另外,皓賢流鼻血......朝早穎怡叫醒我睇下細佬,初時以為佢食緊蕃茄醫,但諗諗下無理由,再望真啲,原來佢拎住個染血嘅奶咀,而口邊就係奶咀印嘅血乾,驚嚇指數係甚高......見到佢咁樣即彈起身,衫,褲,毛巾,被,全部都有血漬,在我止唔到血同時,當然打電話求救啦~~大姨媽..........

教完個方法之後,真係冇事喇~~~THANKS大姨媽!!!!!!!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁